Khamis, Mac 28, 2019

Penyunting Menyunting


Tahun ini saya diberikan peluang menyunting lebih banyak judul dalam pelbagai bidang. Secara keseluruhan, sebanyak 17 judul berjaya ditangani dalam masa tiga bulan - sejak Januari hinggalah awal minggu ini. Saya percaya, jumlah yang banyak dalam tempoh yang singkat tidak akan menjadi kenyataan jika dikerjakan sendirian. Semua atas kerja berpasukan dan semangat kerjasama yang meringankan kerja nan berat. Tiada tugas yang dirasakan membebankan kerana semua dijalankan dengan rasa semangat dan gembira dalam suasana positif meskipun melangkaui bidang. Namun paling utama ialah kasih sayang dan rahmat yang Allah kurniakan dalam bentuk kesihatan, kekuatan fizikal dan keseimbangan emosi sehingga dapat menyiapkan buku dalam masa yang ditetapkan. Semuanya berawal daripada tujuan yang jelas sehingga matlamat dapat dicapai tanpa tergelincir dari sasaran.
Daripada sejumlah judul ini, 13 judul terbitan Akademi Jawi yang mana 8 judul telah siap diterbitkan. Jemputlah ke khemah Kafilah Buku bagi menikmati hidangan lazat kami. 
—-
Temui kami di 
Pesta Buku Antarabangsa KL
Khemah Kafilah Buku 
Dewan Tun Razak 3
3225-3227 & 3245-4243
29 Mac - 7 April
10 pagi - 9 malam

Tiada ulasan:

0002 Catatan India-Kashmir | Menghitung Hari

Januari tahun lalu, sudah masuk fasa berdebar-debar memandangkan tarikh untuk ke India-Kashmir semakin hampir. Mengatur kerja, menyusun buk...