Rabu, Julai 25, 2012

Nota lapan kepada dua puluh

Tuan / Puan,

Saya mohon agar Tuan  / Puan tidak meletakkan kereta di belakang kereta saya. Saya tahu Tuan / Puan buat dua puluh rakaat malam ini. Saya juga ingin buat dua puluh rakaat tetapi saya terlalu letih dan penat. Tadi pun saya hampir terlelap ketika imam membaca surah panjang satu muka.

Maka malam ini saya hanya sanggup buat lapan rakaat supaya selepas sini saya boleh tidur awal dan bangun awal untuk sahur, dan esok saya boleh buat dua puluh rakaat pula. Saya harap Tuan / Puan faham keinginan saya supaya kita boleh sama-sama dapat kutip pahala Ramadan dengan banyak.

Sekian, terima kasih

Tiada ulasan:

0002 Catatan India-Kashmir | Menghitung Hari

Januari tahun lalu, sudah masuk fasa berdebar-debar memandangkan tarikh untuk ke India-Kashmir semakin hampir. Mengatur kerja, menyusun buk...