Isnin, Julai 20, 2009

Buku : Ekuinoks - Azizi Ali

Saya sedang baca Ekuinoks. Baru tiga suku novel. Sebagai komen awal, saya sangat teruja dengan novel ini. Biarpun ada unsur-unsur novel pop, ada unsur dramatik dan tertanya-tanya. Setiap pengakhiran bab menyebabkan saya mahu terus melangkah ke bab baru. Azizi Ali berjaya memaksa diri saya untuk tidak melepaskan novel ini.

Ya, Azizi Ali. Penulis siri buku Millionnaires yang best-sellers. Jangan terkejut dia berkemahiran menulis novel. Nantikan ulasan sebaik saya menamatkan novel ini.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

teruskan dengan bacaan anda. Ia memang novel yang hebat.

Tanpa Nama berkata...

Ada kepuasan baca novel ni. Best..

FidahPG

Tanpa Nama berkata...

wow sy baru beli beberapa hari lalu, melihat komen menambah rasa teruja sy utk mbaca. tahniahlh kpd beliau, moga beliau akn terus mhasilkan karya berunsur THRILLER ;)

EIZA, JB

0002 Catatan India-Kashmir | Menghitung Hari

Januari tahun lalu, sudah masuk fasa berdebar-debar memandangkan tarikh untuk ke India-Kashmir semakin hampir. Mengatur kerja, menyusun buk...