Rabu, Februari 29, 2012

Dua Puluh Sembilan Februari


Tidak ada apa-apa yang mahu saya tuliskan. Cuma sebagai tanda kenangan terhadap tahun 2012 yang merupakan lompat.

Hari ini bercuti bagi menyelesaikan urusan orang tua. Seperti yag saya katakan di FB,
 Tidak semua perkara dapat kita nikmati. Satu daripada beberapa urusan hari ini mengecewakan, namun saya tahu ada cara lain untuk mengusahakannya. Tetapi ia tidak mendatangkan kesusahan jika saya mengambil tindakan untuk tidak menyelesaikan. Pasti ada ganti yang lebih baik telah direncanakan untuk saya
Ketika hampir selesai urusan, seorang teman memberitahu dia berkelapangan untuk berdiskusi lalu saya memecut ke Shah Alam. Ketika hampir mahu bergerak, seorang teman yang lain mohon saya online malam nanti.

Hidup ini indah jika kita tidak berusaha mengecewakan orang lain. Tiada kasta dalam bersahabat. Semua adalah rakan. Dan saya sangat gembira akan itu. Alhamdulillah :-)

Tiada ulasan:

0002 Catatan India-Kashmir | Menghitung Hari

Januari tahun lalu, sudah masuk fasa berdebar-debar memandangkan tarikh untuk ke India-Kashmir semakin hampir. Mengatur kerja, menyusun buk...