Ahad, Ogos 24, 2008

Membilang hari


Boleh dikatakan usaha ini berada pada takah terakhir. Sembilan puluh lima peratus sudah berjaya disiapkan. Cuma ada beberapa babak yang perlu di telitikan kembali. Masih dalam suntingan akhir, suntingan halus. Perancangan saya, minggu hadapan siaplah semua dan akan dihantar sebaik-baknya sebelum Ramadhan, supaya boleh enumpukan kepada usaha terbaharu.

Dan kelemahan saya ialah tidak berkemampuan menyunting di atas monitor. Perlu dicetak, dan di tulis, di potong, ditambah. Mencetaknya sudah berkali-kali dan menelan dakwat pencetak yang bukan sedikit, tetapi apalah sangat dengan itu.

Usaha ini sebenarnya mempertaruhkan sesuatu yang besar. andai ia berjaya, saya dapat melihat sesuatu yang bakal menggemparkan. Jika ia berjaya. Dan saya berani mempertaruhkan masa depan di sini, mungkin juga nyawa. Jika ia benar-benar berjaya.



.

1 ulasan:

z'kea m.s berkata...

Tahniah... dalam diam-diam ada hasil di tangan. Aku tetap kagum dengan kemampuan ko menulis dan menghadapi bebanan kerja. Aku ni... kurang semangat kot...

0002 Catatan India-Kashmir | Menghitung Hari

Januari tahun lalu, sudah masuk fasa berdebar-debar memandangkan tarikh untuk ke India-Kashmir semakin hampir. Mengatur kerja, menyusun buk...