Khamis, Jun 01, 2006

Mati Kutu

Mati kutu? Kenapa mati kutu? Sebab tak ada laptop, aku mati kutu...
Dua hari laptop demam, sebab tangan gatal memadam program yang tidak perlu. Akibat rabun (bukan buta) pasal IT, maka hilanglah Office seketika. Maka tergamam dan terkesima, kerana semua benda duduk dalam Office. Mujurlah ada Open office, tetapi tetap tak puas hati. Mahu office juga!
Jadi, dua hari masuk klinik, dah lah doktor tu part time, boleh jengah pesakitnya selepas waktu pejabat, jadi lambatlah pesakitnya kebah. Bila dah keluar dari klinik, tak boleh online pula. Masuk klinik lain lah pulak. Akhirnya, terpaksalah aku update blog di CC, akibat dah terlalu gian kepada blog.
Tapi bila dah mati kutu macam ni, aku teringat kata kawan aku masa aku baru start nakkkenal dunia kerja.
"Kita memang di suruh elak dari terlalu bergantung kepada sesuatu, hatta kepada manusia pun. Jadilah Allah itu sebagai satu-satunya tempat bergantung, kerana Dialah yang kekal abadi. Manusia, bila-bila masa nyawanya di cabut Tuhan. Bila tiada, kita jadi susah dan gundah gulana"

Hmm...betul juga.

2 ulasan:

Puan Ainon Mohd. berkata...

Kasihan........

Norziati Mohd Rosman berkata...

Apa boleh buat..dunia ni bulat hehe

0002 Catatan India-Kashmir | Menghitung Hari

Januari tahun lalu, sudah masuk fasa berdebar-debar memandangkan tarikh untuk ke India-Kashmir semakin hampir. Mengatur kerja, menyusun buk...